tirsdag 4. desember 2012

Zip it





I love pillows. Old news, you say. I make new ones when I feel like. This one I decided to make months ago. Now it´s done. Spent a couple of hours in my attic trying to figure how to sew the zipper on. I decided not to stop before it was done. It´s a first time for everything. So I did it my way. I used an old zipper from my grandmothers treasure box. Felt great. It´s a pillow for nursing. Someone say I won´t need it. But I had to have one. I had to make a cool cushion. I used the old one I bought 2.hand as model. I bought this Marimekko fabric in Helsinki just for this! I know. I´m a sucker for design. And so it is. Now it´s done. Next: baby basket. 

5 kommentarer:

  1. Kos deg med dine nestingoppgaver. Den puta er superpraktisk og er superduper i sofaen og i lek etterpå. Vi har vår fortsatt;o)

    SvarSlett
  2. Så artig - jeg har nettopp sydd meg to sofaputer i det stoffet - også kjøpt i Helsinki:o) Fiint!
    Har aldri prøvd ammepute, men det er greit å ha en fin en klar iallefall! Er spent på denne mini'en som kommer:o)

    SvarSlett
  3. Kjempefin!!! Min hadde en tendens til å ligge i en annen etasje enn jeg ammet i til enhver tid, men veldig koselig å ha i starten :-) Deilig tid dette!! klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin:)jeg brukte min kjempemasse, guttungen ble tung etterhvert så veldig praktisk:) kos deg i denne tiden.

    Heidi.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?