søndag 30. desember 2012

Testing nesting




This was not to be a babyblog. And is still not to be. I´ve spent the last years waiting and hoping for this to happen. I almost gave it up. I´ve had a hard time reading blogs including babies, kids´rooms and cool kids clothing. It´s been a long way for us. Not just happiness and easy going. Now, almost in week 36 I must believe it´s going to happen for us too. This process has taken most of my time, energy and focus for quite a while. Now I´m nesting for real. So I guess there will be some posts about what I´m making for Mini. To be continued. 

8 kommentarer:

  1. Koselig dere endelig har lyktes! Og dessuten, så handler jo bloggen din om prosjektene dine og nå er jo babyen ditt nye store prosjekt. :) PS du har ikke alene.

    SvarSlett
  2. oj så spennende!
    sort er tøft da;)
    ønsker deg en fin feiring i morgen, og alt godt i 2013!!
    klem m

    SvarSlett
  3. Er så glad på dine vegne!!:) Fantastisk. Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  4. Alle gode ønsker!

    SvarSlett
  5. Ikke noe problem med litt bebiblogging hvis de bebitingene du lager er så fine! Og gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  6. så godt at dere endelig får babyen deres. jeg har fulgt deg "i det stille" en stund, og skjønte at det var noe på gang..:) og så morsomt, for jeg er 35 uker på vei idag.
    lykke til med nestingen, jeg hadde min første ordentlige rugedag idag. såå deilig å endelig kunne foksere på den lille inni der, helt. livet har vært litt for travelt i det siste.
    alt godt!
    maria/zoopayne.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du nå da skrev til meg Maria. Ig gratulerer med 35! Hver uke er en fest verdt. Selv har jeg brukt mye tid på å venne meg til å tro så det har ikke fått komme ut her sånn rett frem iallefall. Og enda er det en del igjen. Jeg skal også ruge litt mer, er ikke så god til å bare drive med det. Takk for hilsen og lykke til i innspurten!

      Slett

Fortell, har du noe på hjertet?