mandag 31. desember 2012

Making space









2 will become 3. I´ve made space for Mini in my workroom. Mini won´t need a room yet, so we will share. I´ve removed my fabrics under the bed. In boxes of course. Perfectly sorted after color. I also wanted more space by the walls so I moved our shelves out in our little hall in the attic. Compact living it is. And of course I have sorted out my sewing stuff and put it in boxes. I love boxes. As probably all nesters I´ve painted a bit and made a new cover for the babycrib. I will show you when it´s all ready. I still have the time. And some more plans. Next year. 

Thank you for following, for all your comments and inspiration. Happy new year! 2013 must be it.  

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og spennede at det kommer en mini snart!
    Ha ei fin nyttårsfeiring, og lykke til med fortsatt redebygging! Gleder meg til å følge med i 2013!:o)

    SvarSlett
  2. GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Lykke til med forberedelser, blir spennende å følge videre. Ønsker deg riktig godt nytt år:)

    SvarSlett
  4. Masse lykke til! Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene over å nesten ikke greie å se på alle som blir gravide og forberedelsene det medfører, men likevel se på dem og bli inspirert og trist på samme tid :). Gleder meg til fortsettelsen! Hilsen Hildegunn

    SvarSlett
  5. Takk skal dere ha. Skal se om får tid til alt etterhvert.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?