mandag 2. april 2012

Egg bonanza


















Today our table was just the way I like it- surrounded by 10 friends, nieces, nephews and my friend´s kids and nephews. We redecorated eggs for easter using old eggs, napkins, decoupage varnish, Marimekko, norwegian and chinese newspapers, pens and stickers. We ate candy and drank the norwegian soda Solo. No easter without it. I like collecting people I love, making art together. Some of them realized they have creative skills, without even knowing. Great watching them enjoy making stuff. This is definitely a new tradition! Look at all these cool eggs we all made. 



7 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy og hyggelig!! Eggene ble jo knallfine også :-) Riktig god påske til deg! Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine de ble! Jeg skal ut å kjøpe svarthvite servietter til konfirmasjon. Hvor skal jeg gå? Er ikke i så mange butikker, men er mye på nett. Noen tips? God påske ønsker jeg deg. Kos deg!

    SvarSlett
  3. God påske alle!
    Servietter er fra ting, Clas olson, kremmerhuset, h&m home (nett) og IKEA. Lykke til med jakten.

    SvarSlett
  4. Knalltøffe, en kjempefin ide! Du e flink du! Ha en fin påske!

    SvarSlett
  5. Hey! Idea of putting those flowers to the lego head is great!

    SvarSlett
  6. ÅÅ, så gøy og koselig!
    Det skal jeg gjøre med sneipen neste år...i år ble det storebought! ;)

    SvarSlett
  7. SÅÅÅ fina påskägg:) Jag gillar din blogg..vill du ha vår inspiration ala IKEA kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar dig en riktigt GLAD PÅSK

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?