torsdag 8. mars 2012

Rosa dag








Gratulerer alle damer med dagen. Jeg markerte i går med sofamontering akkompagnert av vin. Uten mann. Je. Ny pute fikk jeg også sydd. Lett som en fjert, konvoluttlukking er tingen. Utrolig hva man kan trylle fra et kopphåndkle. Digger fargen. Rarerina møter HAY. I dag fikk jeg og grisen trivelig rosa besøk. Rosa er visst tingen for tida. Gjestene hadde også rosa detaljer. Passer godt, siden jeg nok er mer en rosa enn rød strømpe. Etter å ha lest litt på bloggen til Frøken makeløs føles det likevel litt mer meningsløst å blogge om ting og tang. Det er så mye annet viktig der ute! Likevel fortsetter jeg det meningsløse. For min verden ellers er full av annet. Jeg er ikke bare Rarerina. Det er bare her du får møte kun den rare. 


Congratulations to all ladies out there. I´m really grateful for all those strong women who have fought for us. Today my thoughts go to those who do not have the same privileges as us. We still have to fight.    

12 kommentarer:

  1. Så flott med de rosa detaljene, og kjempeflotte puter, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  2. Den gjorde seg som pute! Har de samme og som kjøkkenhåndkle fungerer de heller dårlig syns jeg.. Så her har de blitt til forheng :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow! Forheng. Det vil jeg se!
      Morsomt å kjøpe. Dama på ting sa de var fine og gode. Jeg sa de skulle bli pute. Hun ble såååå forbauset. Hihi. Tror også de blir fine i ramme eller på lerret.

      Slett
  3. Gratulerer med dagen og ny-ny sofa ;) Gleder meg til å krølle opp i den og være sammen igjen. Håper det ikke blir lenge til! Savner deg... muss

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaaaa. Savner deg og. Kom og krøll deg.
      Akkurat nå ligger det en med hodet i fanget. Mer kos med hjørne. Og alle familieromper skal få plass!

      Slett
  4. Finfint med ny sofa!! Gratulerer :)
    Hvilken modell ble det?
    Og hvor har du kjøpt det fine teppet??? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg trives. Ble Skandinavia. Teppet er house doctor, kjøpe fra nettpynt for et par pr siden.

      Slett
  5. Haha, for en søt liten gris:) Passer jo godt til den FINE puten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt kjæledyr for Oss allergikere. Kan man ikke få hund kan man da kjøpe en hundeleke. Som kan proppe!

      Slett
  6. Kjempefin sofa of nydelig pute. Har også vurdert å sy pter av disse tørkehåndklene. De er så spreke. Flink du er. Får ting gjort.

    SvarSlett
  7. blei skit fint i stua!! love it!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?