søndag 20. november 2011

Rapport



 














 

Jeg som trodde jeg måtte gå i hi i mørketida. Så oppdaget jeg en funskjon i picasa. Og vups-jeg vil blogge likevel. Bildene kan brukes. Her ser du min helg. Sinnsykt morsomt sammen med mine kollegaer Elkika of EliniSAK. For et lag. Jeg er glad vi ble med. Og du- jeg har enda noen putetrekk og poser til overs om du vil kjøpe. Takk til Prydelig som virkelig tente sintegnisten i oss TriPpeldamene. Vi er med på antiflink/snillismebølgen. Vi finner ikke opp kruttet, men lar oss inspirere til noe eget. Plis ikke kopier da. Bli gjerne inspirert. Men finn på noe sjøl!

This is where we spent our weekend. Extremely fun. 

7 kommentarer:

  1. Kult!! Fantastisk tøffe og fine ting dere lager!
    -Og jeg er såå enig! Bli inspirert, men ikke kopier - finn på noe sjøl:-D

    SvarSlett
  2. Hvilken funksjon? Hilsen litt bekymra for mørketids-bildene selv.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flinke dere er. Så mye kult dere har laget. Så ble jeg veldig nysgjerrig på denne funksjonen i Picasa. Hvilken er det ?

    SvarSlett
  4. Hehe! Jeg var å så på alt det fine dere har laga- ikke bare å kopiere der der altså! Så DET tror jeg ikke du skal bekymre deg for! Det ble ei snasen barnebukse fra Skrekk og Gru på meg. Dåkker e nu så flink!

    SvarSlett
  5. Så kule ting,inspirerende!!!
    Og oppfordringen til potensielle kopiister støtter jeg.
    Adopterer mottoet. Finn på noe sjæl.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?