søndag 30. oktober 2011

Fredspipe














Du husker før? Noen liker det best. At alt er som det er. Ikke forandre. Det trygge. Andre liker det nye. Endringer som fører til noe bedre. Tar skumle avgjørelser. Men finner ikke tid og sted for å dele. Det er så mye annet viktig. Så går tiden, og vips er den her. Den nye. Ut med det gamle og inn med det nye, på en måte. Dårlig karma mot ny. Som et kinderegg å montere. Selv. Så blir det litt uro. Det nye er alltid skummelt. For noen. Annerledes. Feil. Men nå har vi tatt frem fredspipa. Man venner seg til det meste. Heldigvis. Og jeg funderer på hvor jeg skal flytte lyspæra. Pis & LOL. 


Og om du skal dekorere gresskar bør du ta en titt innom jennymayandswede. Nydelige gresskar. Neste gang...


Changes. Always a bit scary. For someone. But I like it. Luckily we adjust easily. Now I can relax. 

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker forandring!! Det er best. Ommøblering. Nye innslag. Kjempedeilig.

    Ble kjempefint med ny sofa! Gratulerer :D
    Og er den lyspæra den på Claser'n eller?

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nei vi måtte ha lengre ledning så jeg kjøpte en (i bedre kvalitet?) enn Clasern. Kjøpte i elktroforretning. Eneste nye lampa vi har, har jo omtrent bare gamle. Noe som blir en utfordring når vi drar ut og vil ha litt lys på...

    SvarSlett
  3. Ble fint med ny sofa! Jeg elsker forandringer.

    SvarSlett
  4. Grattis med ny sofa :) Lekker!!

    Ha en deilig uke!

    lilja

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?