torsdag 9. juni 2011

Projects





A project a day keeps the doctor away? 
I enjoy spending time at home. I relax here. I can do whatever whenever. It´s becoming a real home, I guess. This has been a productive week, finishing that stool my grandfather made years ago. I´m working on some pillows too. I will soon show you the result as soon as they are ready. I also had to stitch pieces of my new fabric on some canvas. I think it looks very cool combined with that label from Cheap Monday. Now I want to hang them on a wall. But I guess they´ll just have to stay where they are. For a while. Hot sunny weather is coming our way, so I´ll try to spend some more time outside. Make your day the best. 

9 kommentarer:

  1. Fy søren for en kul blogg du har. Så masse som jeg digger her inne. Følger deg absolutt videre...

    Fant deg gjennom boken "Made by me" som jeg kjøpte av (handmade)Vibeke igår ;)

    SvarSlett
  2. Ehhh...jeg finner ikke følger knappen...Kanskje du har den på toppen? (Designhund hadde også det før og da så jeg den ikke fra min nettleser). Uansett legger deg inn på siden min, så blir du ikke borte for meg ;)

    SvarSlett
  3. Så fint du har satt opp de bilderammene. Ser at du også har sansen for sort/hvit med en knæsjfarge til :-)

    SvarSlett
  4. Ser coolt ut. Pent!
    Jag tycker också att Cheap Monday-loggan är fin. Passar bra som grafiskt uttryck i inredningen.

    SvarSlett
  5. takk for det damer. Og Anna S, som har vært ivrig på kommenteringen i dag. Trivelig å høre fra dere. Litt stille her, er så fint vær.

    SvarSlett
  6. If you don't mind me asking, where did you get that yellow candlestick holder from?
    Emma.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Emma, I bought it at Designtorget in Oslo. I love it!

      Slett
  7. Ah you're fab! Thank you.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?