lørdag 20. november 2010

Tripppel er klar for marked

Endelig kom visittkortene mine fra Moo. Akkurat i tide. De siste dagene har gått med til å prøve bli frisk, stable seg på beina og prøve få merket produktene mine. Litt og litt. Nå er jeg så klar man kan bli for marked sammen med de to andre flinke damene i Tripppel. De har sydd og sydd i det siste. Det har ikke jeg klart, men har heldigvis sydd endel opp fra før. Den stpore dagen er kommet. Håper å se deg på Et Marked i workinnmarka! Åpent 10-16 i dag og 11-17 i morgen. Masse fint og tøft. Julegaver. Eller til deg selv kanskje?

I´m ready for the marked. Scary, but cool. 

5 kommentarer:

  1. Lykke til flinke du! Skulle gjerne vært der :) Håper du for solgt masse masse. Hils Elisabeth og Elin :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med markedet, skulle gjerne kommet innom om jeg hadde bodd litt nærmere ;-)

    SvarSlett
  3. These minicards look nice. Are those the ones you are using as a hangtag? Tell me more!

    SvarSlett
  4. Huff da, har du vore sjuk? God bedring no, håpar du er i form til marknaden! Ser du har laga mykje fint - lukke til med salget!! MOO kort er såååå fine, eg har òg kort derifrå!

    Lørdagsklem

    SvarSlett
  5. Hei igjen!

    Har funne den ultimate(?) kalender for deg, Rina:-)

    http://rockthathorse.bigcartel.com/product/calendar-black-white

    Klem

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?