fredag 5. november 2010

Lag dine egne veggbilder

Mitt hode er tett og fullt av snørr. Ingen kreativitet å spore. Derfor videreformidler jeg heller disse ideene til veggbilder. 
Et slikt bilde burde være lett å få til om du har en dymomaskin. Ser jo at det har tatt ganske av i blogglandia, både dymo og skrift på veggen. Hva med å bruke fint innpakningspapir, avipapir eller tapet som bakgrunn? Oppskrifta finner du i alle fall her, hos bloggen Stylizimo.
Scrabble er også gøy. Oppskriften finner du her.
Bildene er lånt fra bloggen Stylizimo.

Some ideas from the blog Stylizimo

7 kommentarer:

  1. Saa hyggelig at du bruker mine ideer :)
    Hadde satt veldig pris paa om du la inn en link til min blogg der du skriver Stylizimo. Ellers blir den jo litt vanskelig aa finne vil jeg tro :)

    God bedring til deg!
    Takk igjen :)
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig melding på Kittys Paradis. Var innom bloggen din for et par dager siden etter tips fra Stina :)

    Stylizimo er en av mine favoritter :)

    Kitty

    SvarSlett
  3. Scrabblebilde var overmåtelig kult! Tenk alle ideer som finnes, men som aldri tenker ut selv... god bedring i hodet!

    SvarSlett
  4. Så gode idèer! Takk for inspirasjon og god bedring!

    SvarSlett
  5. Som dymoelsker er dette rett i min gate:) Selv jukser jeg ofte og bruker bare en dymotekst jeg har lastet ned på nett. Det funker:)

    Ha en fiiin kveld
    :) Ifra Lahell

    SvarSlett
  6. Fekk akkurat ein pakke gamle Scrabblebitar i posten:-) Har hemmelege planar for dei, men det blir vel bloggifisert sånn etterkvart uansett..;-)

    Klem

    SvarSlett
  7. GODE ideer!
    Noen ganger er det bare deilig å finne og dele andres kreativitet.

    Takk for at du deler!

    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?