lørdag 18. september 2010

Oppvask

Jeg liker skjegg. Denne kopphåndduken skulle raremannen hatt.
Oppvaskhåndklær skal være fine. Det har folka bak todryfor virkelig skjønt. 
Jeg kunne godt levd med denne også. 
Og en slik. Alle er fra samme sted.

Jeg håper jeg får en eller flere av disse til jul. Kan bestilles fra todryfor. Ikke (så )dyre. Likevel anbefaler jeg å lage julegavene selv. men jeg vet ikke alle liker å lage ting og tang. Da anbefaler jeg å handle på nett. Så kan du gjøre annet du heller vil enn å stresse i svette butikker. Og utvalget er mye kulere. 

Bildene er lånt fra nettbutikken. 

Tea towels should look good. I want these from todryfor. What about framing them? I recommend making christmaspresents, or buy them on the net. Then you can do other, more cozy stuff than sweating around in stressfull shops. 


1 kommentar:

Fortell, har du noe på hjertet?