mandag 29. mars 2010

Reiseklar






Den hvite, superfine kofferten fikk jeg av svigermor. Hun fikk den til sin konfirmasjon, og hadde den liggene på loftet. Den er perfekt! Akkurat slik jeg ønsket meg. Og det beste- innisden er herlig. Og sjekk den bagasjetagen da. Nostalgi. 
Jeg har allerede reist. Jeg har besøkt Lahra. Skikelig kosehelg med venner, kjærest, bebis, mye café og Kent konsert. Vi var også på loppemarked og jeg gjorde virkelig noen kupp. Blandt annet denne lillebroren til hvitingen. 30 kr. Jeg ble helt lamslått.

I got this white from my mother in law and bought this black in a marked this weekend. I love them, and must keep them in the living room. I want to fill them with toys. 

6 kommentarer:

  1. ahhhhh den var flott da :) å så godt tatt vare på.. forventet ikke at innsiden skulle vere så knæsj :D

    SvarSlett
  2. åå, for en koffert..♥
    ♥-bank..

    Nydelig. Har en forkjærlighet for gamle kofferter selv.

    God pådke til deg og dine

    ~~♥~~

    SvarSlett
  3. Fine rarerina :)
    Æ har et par gamle kofferta på loftet. En gammel etter bestefar som var den første kofferten han fikk da han reiste avgårde til jordbruksskolen, kan vel ha vært på 1920-tallet en gang. Den andre kjøpte jeg på loppis da jeg gikk på kunstskolen. Det er en rund, grønn hattekoffert. De får nok bli værende på loftet til vi får større plass. Digge den hvite kofferten, genial til oppbevaring av hva det skulle være:) Spent på å se hva de andre loppisfunnene dine er.
    Klem Elkika.

    SvarSlett
  4. Guh så nydelig, virkelig en koffert-drøm!

    SvarSlett
  5. Takk for besøket mi skjønne! Va sååå koselig å ha dåkk her! Vil ha meir Rina tid!!

    SvarSlett
  6. OMG!!!!!!!!!! Kuleste EVER, Ækte retro koffert!!!!!!!!!!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?