mandag 9. november 2009

Gjenbruk, gjenbruk, gjenbruk










Jeg hater at møbler kastes! Her i gården males det, trekkes om og sprayes. Her ser du noen eksempler på det. Lysestakene er gamle messingstaker fra Fretex, lampa kjøpte jeg fra Urban Retro Shop http://urbanretroshop.org/ - en herlig blog med egen bloggbutikk. Tallerkenhylla fant jeg på en bruktbutikk til herlige 20 kr. Den trengte bare noen strøk chi den også. Bestefarskjenken ble helt fantastisk, spesielt inni. Jeg blir glad hver gang jeg åpner ei dør. Og stålrørskrakkene sto bare utenfor dukkestua mi. De er for fine til å stå der! Jeg måtte bare trekke de litt om først. Det samme gjalt den fine gamle trestolen. Med et strøk chi og et nytt trekk ble den søtings. Og putene i sofa har jeg faktisk sydd selv, hurra. Nydelig stoff fra stoff & stil. For tiden har jeg sydilla, så det kommer mer etterhvert....
Jeg er blitt så glad i glade farger, men vi beholder det meste hvitt. Så kan vi pynte opp med fine farger innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?