mandag 9. november 2009

En etterlengtet fridag









































Endelig! I en lang, mørk høst er det fantastisk godt med en ekstra fridag. Sove til man våkner, drikke te sakte, bare ha en stille morgen og vite at man bare skal gjøre fine ting denne dagen..... Sånn som å treffe flere gode venninner på cafè, traske litt i byen og gå innom den lille stoffbutikken i gågata. Det føles litt som da jeg var mindre og fikk dra til byen alene, for så å gå i en godteributikk og bare plukke. De har så fine bånd og knapper blandt annet. Sist jeg var der kjøpte jeg noen herlige knapper i fine, barsnslige farger. Usikker hva jeg skal gjøre med de, men måtte ha de. Kan sy på klær i gave for eksempel?
Gleder meg også til å øve gitarspilling med min nevø og gusønn på 14 år.
Tenkte jeg skulle begynne legge ut noen bilder fra huset. Vi kjøpte hus i mai jeg og min samboer. Huset er fra 1952, men pusset litt opp etterhvert. Likevel måtte vi rive badet pga fukt i vegg, så det er nå straks ferdig. Vi har også malt stua, to soverom og hele utleieleiligheten i kjelleren. Alt i Sense Chi. Vi kaller huset nå for Villa Chi. Jeg trive så godt nå, elsker å traske rundt, fyre i peisen og sy litt på hobbyrommet mitt. Her er noen bilder av favorittene i huset.
Ha en fin mandag, gjør den til den beste mandagen denne uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?